onsdag 9 februari 2011

Hoppsan då...

Glömt berätta att jag fick två böcker av Underbar förra veckan, det var Mordet i  Eiffeltornet av Claude Izner (utläst, rec kommer) och Iskallt budskap av Kitty Sewell. Han vet hur man gör sin flickvän glad *ler*

Sen så råkade jag halka in på Adlibris sida idag och där kunde man förboka inför bokrean! Tre st ifrån bokrean blev det, Blodets hetta av Irene Nemirovsky ( lånade denna ifrån bibblan och blev förälskad!),  Älskade syster av Joyce Carol Oatse och Uppslukad av Jasper Fforde. Sen tog jag en pocket vid sidan om som jag länge velat läsa, Slutet på Mr Y av Scarlett Thomas.  Sen blir det ett besök i den lilla bokhandeln här i byn med och ett besök i stora staden för att kolla av vad som finns där. Jag gillar bokrean men inte så att jag köper bara för köpandets skull, oftast är det böcker jag läst men vill ha i bokhyllan för att kunna läsa om, sen är det böcker jag länge varit intresserad av att läsa och sist är det böcker av favoritförfattare som jag gärna vill ha. Alla inköp är noga utvalda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar