fredag 2 mars 2012

Februari

 Den här bloggen är sorgligt bortglömd. Det får allt bli en skärpning av detta tycker jag. Månadens lista är välfylld med många fina böcker och en hel del nya författare. Jag håller än så länge nyårslöften jag gav mig själv. Och det känns fint. Kommenterar gärna om ni vill veta något om någon bok. Hädanefter skriver jag inte något om boken i sig i denna lista, utan det blir rec av några utvalda. Men säg till om ni vill veta mer om någon specifik bok så ordnar jag det. *ler*



Jonathan Hayes, En grym död, T **
Peter Temple, Mörk kust, D  ****
Chimamanda Ngozi Adichie, Lila Hibuskus ****
Patrick Rothfuss, En vis mans fruktan del 1, Fa *****
Kriminalfall ifrån England, F ***
Patrick Rothfuss, En vis mans fruktan del 2, Fa *****
Chimamanda Ngozi, Det där som nästan kväver dig, N ****
Anita Nair, Kvinnor på ett tåg, N ****

Peter Robinson, Kall som graven, D, ***
Stephen King, Efter solnedgången, S/N ****
Nancy Pena, Katten och Kimonon, Se ***
Li Österberg, Med andra ögon, Se ***
Sadie Jones, Små krig, ****

1 kommentar:

  1. Vadan detta inte så mycket böcker som innan endast 13 är inte det ett väldigt lågt antal skämt he he
    Men jag förstår en skåne resa har ju legat lite vägen där missade du en hel helg med väldigt lite läsande. I vilket fall som helst är jag imponerad jag lyckas knappast längre med mer än en bok på en månad. Men har du inte glömt Adler Olsen eller var den med förra månaden. God fortsatt läsande. kram mams.

    SvaraRadera