onsdag 30 maj 2012

Sådär ja!

Nu har kära mams några rec att läsa *ler* De senaste tre har jag skrivit för praktiken, har bara flyttat över dem hit med. Så jag har alla mina rec samlade. Läsningen går framåt i år faktiskt, trodde nog att det skulle bli svårare att hinna med att läsa med tanke på praktik och studier. Men jag har redan läst 68 böcker, mellan januari och april då. Så det bådar gott faktiskt, jag känner mig säker på komma förbi fjolårets slutsiffra på 140 st. Snart semester ju, en hel månad och då blir det till att läsa. *ler* 

Har glömt att tala om att vi var och lyssnade på Markus Lutteman förra veckan, han pratade om sina böcker och om sitt skrivande. Främst var det om boken El Choco och Patrik Sjöbergs bok, Det du inte såg. Mycket intressant. Spännande att höra honom berätta om sitt arbete, vi fick även en teaser om att i höst kommer hans fjärde bok. En bok som ska vara något av en bomb.... Mycket spännande faktiskt. Jag ska ta tag i och läsa boken om Sjöberg nu under sommaren så jag har läst ikapp allt han skrivit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar