torsdag 27 augusti 2015

Lite nyheter!

Jag har de senaste timmarna arbetat med att byta e-mail adress och konto till min blogg. Jag ville särskilja bloggen ifrån min privata mail men med begränsade tekniska kunskaper tog det en liten stund. Men jag fixade det till slut! Så om ni vill ha tag i mig om ärende eller frågor som rör bloggen så är den nya mailadressen: Midnattsord( @ )gmail.com!

Sedan var jag även modig och skapade en liten facebook sida åt min blogg! Återigen för att särskilja mitt privata jag ifrån bloggen! Samt för att skapa lite struktur och ordning, för det gillar jag ju att ha =)

Söker ni på Midnatts Ord på Facebook så hittar ni bloggens egna lilla facebook-sida där! =)

2 kommentarer:

  1. Min blogg har också egen mejl för ordningens skull. Den håller också till på Twitter och Instagram, men Facebook är inte riktigt min grej :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har faktiskt varken twitter eller instagram-konto! Men facebook har jag även om jag rent privat inte använder den så himla mycket. Känns skönt att ha en egen mail till bloggen, blir mer ordning och reda då!

      Radera