torsdag 9 juni 2016

Hej igen!

Jag tänkte smygstarta lite och blåsa bort lite damm ifrån bloggen =)   Jag måste börja med att tacka för alla vänliga kommentarer ni skrivit! Tusen tack, de värmer verkligen!  Än är jag inte helt på fötter men en dag i sänder, ett steg i taget så blir det sakta bättre.

Tänkte börja med att dela med mig av ett mail jag fick ifrån Oskar Källner där han gav tips om en ny tidskrift. Tidskriften kallas för Brev från Cosmos och innehåller ett antal noveller skrivna av svenska fantastik författare. Varje tidskrift har ett tema och detta första nummer har temat Artificiell intelligens. Jag har ännu bara läst två noveller av fem men jag gillar det jag läser! Imorgon ska jag åka en massa tåg och buss så då passar det bra med lite noveller!  Här kan ni läsa mer om tidskriften och kanske rent av ladda ner er egen tidning! ( Det är helt gratis! )

Jag har så mycket att skriva om nu så jag kommer faktiskt göra som så att vissa böcker får lite kortare recensioner och vissa kommer jag rent av att klumpa ihop och skriva ett enda inlägg om!

Men först ska jag läsa en massa bokbloggar för att se vad jag missat under sista månaden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar