fredag 30 september 2016

Stötta Anna Jakobsson Lunds Kickstarter-kampanj

Jag fick i veckan hem den sista delen i Anna Jakobsson Lunds briljanta dystopi-serie, Den enda vägen. I samband med mejlförfrågan ifrån Anna så undrade hon också om jag ville hjälpa till och pusha hennes Kickstarter kampanj. En kampanj som ordnas i och med att Anna Jakobsson Lunds första bok Tredje Principen ska lanseras på engelska! Härligt tycker jag och jag hoppas att boken får stor spridning då den är väl värd att uppmärksammas.

Såhär skriver Anna Jakobsson Lund själv om kampanjen:
" Parallellt med släppet av Enda vägen arbetar jag också med lanseringen av Article Three, alltså den engelska översättningen av Tredje principen. Det är en jätterolig satsning, men som med allt annat så handlar det ju om att synas för att folk ska veta att boken finns. Under oktober månad kommer jag att köra en kampanj på Kickstarter för att göra folk medvetna om boken och försöka samla in lite pengar till marknadsföring och översättningen av nästa del. Där har jag en grej som jag kallar för Blogger for the Resistance, där alla som nämner kampanjen på sin blogg eller insta får ett ex av boken."

Imorgon kommer kampanjen att starta och då kommer jag att uppdatera med länk dit men tänkte att en liten förvarning kunde sitta fint =)  Så kom tillbaka imorgon så får ni länken direkt till kampanjen då! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar