torsdag 12 januari 2017

Uppdatering kring kommentarer

Jag skaffade Instagram till bloggen strax innan jul ( testar mest för att se om det kan fungera som komplement till bloggen så är inte så aktiv ännu, jag heter även där midnattsord om ni vill följa! )
Men i alla fall så skickade Vargnatts bokhylla ett litet meddelande om att när jag kommenterar tex på hennes blogg så går det inte att via mitt namn på kommentarerna ta sig vidare till min blogg direkt. Något som jag trodde hände men efter lite utforskning så visar det sig att det stämmer så nu har jag ändrat på mitt namn på kommentarerna och nu ska man kunna komma vidare direkt till min blogg.

Så jag ska surfa runt och kommentera en massa i eftermiddag och så hoppas jag att det hela är löst nu. För givetvis vill jag att det ska smidigt för mina läsare att hitta hit!

Även på Instagramkontot så upptäckte jag att länken till min blogg som finns i min profil inte heller fungerade. Ändrat även på det så hoppas vi på att mina läsare hittar hit nu! =)

1 kommentar: